2023-2024 Ուսումնական տարի, Դասվարի էջ

Ուսումնական փաթեթ

2023-2024 ուսումնական տարին սկսեցի 6 տարեկանների հետ, ովքեր շարունակելու էին իրենց ուսումնական երկրորդ տարին ինձ հետ (15 սովորող)։ Նրանց հետ անցել էինք 5 տարեկանների մեկամյա զարգացման ծրագիրը և այս խումբը պատրաստ էր անցնելու ինձ հետ երկրորդ տարվա ճանապարհը։ Սեպտեմբերից մենք սկսեցինք աշխատել, իրականացնելով «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիրը, որն ինտեգրված, նախագծային ուսուցում է։ «Իմացումի հրճվանք» ծրագիրը (այսուհետ՝ Ծրագիր) կրթահամալիրում իրականացվող «Ստեղծողի մոբիլ դպրոց» պետական հեղինակային (այլընտրանքային կրթական) ծրագիրն է: Ծրագրի հիմքում ընկած են Հանրակրթության պետական չափորոշիչները, կրթահամալիրի կանոնադրությունը, զարգացման ծրագիրը, հեղինակային կրթական ծրագրի հիմնադրույթները, որպես կազմակերպիչ՝ ուսումնական օրացույցը, լաբորատորիայի օրացույցը։

Continue reading “Ուսումնական փաթեթ”
Մայիսյան 19-րդ հավաք, Ես կարողանում եմ․ուսումնական նախագիծ 2024

Ես կարողանում եմ օգտվել դասարանական բլոգից

«Ես կարողանում եմ»

Արևելյան դպրոցի սովորողները Մայիսյան հավաքի շրջանակում ներկայացնում են «Ես կարողանում եմ» նախագծի տարբեր ուղղություններ։ Այս անգամ ներկայացնում են, թե ինչպես են կարողանում օգտվել դասարանական բլոգից։

Տեսանյութ՝