Մայիսյան 19-րդ հավաք, Արթուր Ալեքսանյան, Ես կարողանում եմ․ուսումնական նախագիծ 2024

«Ես կարողանում եմ․․․․»Արթուր Ալեքսանյան

«Ես կարողանում եմ» նախագծի շրջանակում Արթուր Ալեքսանյանը ներկայացնում է իր մեդիահմտություններն ու կարողությունները:

Համագործակցային նախագծեր 2023-2024, Մայիսյան 19-րդ հավաք, Մեդիագրագիտություն 2023-2024

Բլոգուսուցում-բլոգավարություն

Ուսուցման երկրորդ տարվա ավարտին 2․4 դասարանի սովորողների հետ wordpress հարթակում բացեցինք ուսումնական բլոգներ։ Այսօր սովորողները Հյուսիսային դպրոցի 3-րդ դասարանի սովորողների օգնությամբ ակտիվացրեցին իրենց անհատական բլոգները, հրապարակեցին իրենց մասին պատմող տեքստային նյութերը։

Continue reading “Բլոգուսուցում-բլոգավարություն”
Մայիսյան 19-րդ հավաք, Մեդիագրագիտություն 2023-2024

Սովորողների էլ փոստի և բլոգի հասցեները

Մայսիյան 19-րդ հավաքի ընթացքում համագործակցեցինք Նվարդ Սարգսյանի հետ, այսօր 2-րդ հանդիպումն էր, որի ընթացքում ամբողջացրեցինք 1-ին հանդիպման ժամանակ իրականացրած աշխատանքը, սովորողները մուտք գործեցին իրենց անհատական բլոգներ, սովորեցին բլոգում հրապարակում անել և բացել համապատասխան բաժին, ստորև ներկայացնում եմ սովորողների բլոգների հասցեները։

Continue reading “Սովորողների էլ փոստի և բլոգի հասցեները”
2023-2024 Ուսումնական տարի, Մայիսյան 19-րդ հավաք, Ես կարողանում եմ․ուսումնական նախագիծ 2024

Ինքնագնահատման փաթեթ

Արևելյան դպրոցի 2․4 դասարանի սովորողները ներկայացնում են իրենց տարեկան հաշվետվությունը power point ծրագրի միջոցով։

Continue reading “Ինքնագնահատման փաթեթ”
«Աղայան+Ռոդարի»2023, Համլետ Մուրադյան, Հորինուկներ, պատումներ, Ներսիսյան Դավիթ, Ալեքս Կիրակոսյան, Արթուր Ալեքսանյան, Արսեն Փիլթակյան, Արքելաթյան Աննա, Գասպարյան Վարդան, Դավիթ Սարգսյան, Դավիթ Կարապետյան, Թամազյան Միլա

Իմ աչքերի գանգատը

Մի օր բախտս բերեց և ես լսեցի իմ աչքերը ինչից են բողոքում։ Չե՞ք հավատում։Իմ աչքերը գանգատվում էին, որ ձեռքերով տրորում եմ նրանց, որ շատ եմ նայում համակարգչին կամ երբ երկար մուլտֆիլմ եմ դիտում։ Բայց ամենից շատ, երբ լացում եմ կամ երբ փոշոտ փողոցով քայլելիս քամի է սկսվում։Ես, իհարկե, քամին չեմ կարող կտրել, ոչ էլ՝ փողոցի փոշին վերացնել, բայց ես աչքերիս խոստացա, որ էլ էկրանի երկար չեմ նայի, չեմ տրորի և կաշխատեմ քիչ հուզվել և արտասվել։Հույս ունեմ՝ հավատացիք։

Համլետ Մուրադյան

Continue reading “Իմ աչքերի գանգատը”