Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ
Ժամանակահատվածը՝ փետրվար ամիս
Նախագծի նպատակը — Ծանոթացում Թումանյանի ստեղծագործություններին։
Նախագծի խնդիրները՝ թումանյանական ստեղծագործությունների միջոցով զարգացնել սովորողների բանավոր և գրավոր խոսքը, վերլուծական, քննադատական մտածողությունը, ստեղծագործական երևակայությանը, անկաշկանդ արտահայտելու կարողությունը ։
Լեզվագործունեության հիմնական խնդիրներ՝
- Սովորողը պետք է կարողանա ներկայացնել կարդացածը (պատմելով, բեմադրելով): Պատասխանել կարդացածի վերաբերյալ հարցերին (բանավոր, գրավոր):
- Անհասկանալի բառերը բառարանի օգնությամբ բացատրել, գտնել հոմանիշները, հականիշները:
- Տեքստում գտնել հարցի պատասխանը հիմնավորող բառը, բառակապակցությունը, միտքը:
- Կարդացած նյութը հարցերի օգնությամբ համառոտ վերարտադրել։
- Կարդացած կամ լսած տեքստը պատմել իր կամ հերոսներից մեկի անունից:
- Խմբի հետ պատմություն հորինել, շարունակել ընկերների հորինածը:
- Ստեղծագործությանը, իրավիճակին համապատասխանող առած-ասացվածքներ գտնել, բացատրել:
- Հորինել և գրառել պատմություններ (3-5 պարզ նախ.):
- Նոր բառեր կազմել՝ միացնելով տրված վանկերը, բառերը, ածանցները: Առանձնացնել բառի արմատը, ածանցը:
- Տարբերել առարկայի թիվը՝ եզակի և հոգնակի:
- Առանձնացնել հատուկ և հասարակ անունները։
Ընթերցանության նյութեր, լեզվագործունեության համար էլեկտրոնային թերթեր ՝
- Մի բաց նամակ ամենքին
- «Անբան Հուռին»
- «Կացին ախպեր»
- «Սուտլիկ Որսկանը»
- «Կիկոսի մահը»
- «Ոսկու կարասը»
- «Չարի վերջը»
- «Գետակը_»
- «Կանաչ ախպեր»
Գործողությունների ընթացքը՝
Մայրենի +մեդիատեխնոլոգիա —Նյութերը ձեռք են բերվել «Իմացումի հրճվանք» լաբորատորիայի «Ընթերցարան» բաժնից, հանրագիտարաններից, էլեկտրոնային գրականությունից:
Ռոդարիական հնարքների կիրառում —Թումանյանի ստեղծագործություններից վերցնում ենք հատվածներ և այնպես դասավորում, որ ստացվի անսովոր, զարմանալի մի պատմություն:
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- Ստեղծագործական երևակայության երկանդամություն.
Տրվում են բառեր , որոնցով պետք է պատմություն կամ հեքիաթ հորինեն: Բառերը վերցնում ենք հեքիաթներից. օրինակ «Կացին ախպերը» հեքիաթից վերցնում ենք 5 բառ և ևս 5 բառ «Սուտլիկ որսկանը» հեքիաթից , սկսում ենք մի նոր հեքիաթ հորինել :
- Հեքիաթների շիլափլավ
- Շուռ տված հեքիաթներ
- Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
Խմբային աշխատանք — Սովորողները բաժանվում են պայմանական խմբերի։ Ընթերցում են Թումանյանի ստեղծագործություններից «Չարի վերջը»։ Այդ ստեղծագործությունը բաժանում ենք հատվածների ։ Ամեն խումբ paint ծրագրով նկարում է այդ հատվածը։ Հետո դերերով կարդում են։ Քննարկելիս մի խումբը մեղադրում է բացասական հերոսներին, մյուսը ՝ փորձում է արդարացնել ։ Սովորողները պետք է կարողանան հիմնավոր փաստարկներով համոզել հակառակորդ թիմերին , որ իրենք իրավացի են: Այնուհետև ամեն խումբ ձայնագրում է ստեղծագործության իրեն բաժին հասած հատվածը, փորձում է աուդիոգիրք պատրաստել: Այս մեթոդով ստեղծվում է թումանյանական ստեղծագործությունների աուդիոփաթեթ ։
Տեխնոլգիական աշխատանքներ — Թափոններով, կավով, պլաստիլինով ստեղծում ենք թումանյանական հերոսներին( կկվին, աղվեսին, ագռավին) և ներկայացման մեջ օգտագործում:
Ընտանեկան նախագծեր —
- Թումանյանական օրեր» ուսումնական նախագիծը շարունակվում, տեղափոխվում է ընտանիք՝ ներառելով սովորողի ընտանիքի անդամներին: Ընտանիքում ստեղծվում են թումանյանական տարբեր ներկայացումներ, ընթերցումներ, որոնք մեդիայի շնորհիվ հասանելի են դառնում բոլորին:
- Ընտանիքում` հարազատների, տատիկ-պապիկների, ծանոթ-բարեկամների հետ թումանյանական ստեղծագործությունների պատմում, դերախաղ:
Երաժշտական գործունեություն՝
«Թումանյանը երաժշտության մեջ» նախագծի մասնակցություն
Ուսումնական ճամփորդություն
Թումանյանի անվան տիկինիկային թատրոն
Նախագծի ընթացքում օգտագործվող թվային միջոցներ`
-էլեկտրոնային գրատախտակ
-Նեթբուք-նոթբուք
-Ձայնագրիչ
-Թվային ֆոտոապարատ
Ամփոփում՝
- Նշում ենք փետրվարի 19-ը՝ Հ. Թումանյանի ծննդյան 155 ամյակը, և գիրք նվիրելու օրը՝ միմյանց նվիրելով գրքեր
- Բերանացի կարդում ենք Թումանյան
- Մեդիաբանաստեղծությունների ներկայացում
- Մեդիահեքիաթների, անիմացիոն մուլտերի ներկայացում
Ամփոփումն՝ այստեղ։