Ժամանակահատվածը՝ 25.03-31.03
Մասնակիցներ՝ 2․4 դասարանի ընտանեկան դպրոցներ
Նպատակը՝ ուսումնական արձակուրդների ընթացքում սովորողի ուսումնական գործունեության կազմակերպում։
Խնդիրներն են՝
- գրավոր ու բանավոր խոսքի զարգացում.
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում.
- մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների կիրառում, զարգացում.
- դիտարկելու,ուսումնասիրելու, արձանագրելու, վերլուծելու կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
Աշխատանքային ուղղությունները՝
Գարնանային ֆոտոշար
- Իմ գարունը.
Լուսանկարի՛ր գարնանային տեսարաններ, եղանակային դիտարկում արա՛ (բողբոջած-ծաղկած ծառեր, այգիներ, բնության հետաքրքիր տեսարաններ, պատկերներ), հետևի՛ր բնության զարգացմանը: Լուսանկարները (5-10), փոքրիկ պատումի հետ ուղարկի՛ր dianagevorgyan@mskh.am էլ․ փոստին:
Ընթերցանություն
Առաջարկվող գրքերից ընտրի՛ր որևէ մեկը, կամ էլ քո նախընտրած գիրքը, և ընթերցի՛ր: Կարող ես օգտվել կրթահամալիրի «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանից:
- Դոնալդ Բիսեթի «Հեքիաթներ»
- Ղազարոս Աղայանի «Մանկական պատմվածքներ»
- Ջաննի Ռոդարի «Չիպոլինոյի արկածները»
Քո ընտրությամբ ընթերցածդ ստեղծագործություններից մեկը ներկայացրո՛ւ հետևյալ ուղղություններով՝
- Ինչի՞ մասին էր:
- Ովքե՞ր էին հերոսները:
- Ամենահետաքրքիր, ամենազարմանալի դրվագը, արարքը ներկայացրո՛ւ նկարի (paint ծրագրով) տեսքով ու համառոտ պատմի՛ր:
- Գիրքը կամ պատմությունը քեզ դո՞ւր եկավ, ինչպե՞ս կներկայացնես այս գիրքը կամ պատմությունը, որ ընկերներդ էլ ցանկանան այն կարդալ:
Բնագիտական փորձեր
- Մարտ ամսվա բնագիտական փորձեր
- Իմ բույսը (power point-ի մեջ դուրս բերել տեղեկություններ որևէ սենյակային բույսի մասին՝ կցելով համապատասխան նկարներ)
Դիտարկում
- Շրջակա միջավայրի փոփոխության և եղանակի տեսության դիտարկում օրվա տարբեր ժամերին՝
- word-ի մեջ 5 օրյա դիտարկման համար աղյուսակ գծի՛ր, առավոտ-կեսօր-երեկո եղանակային դիտարկումներ արա՛ և աղյուսակում նշի՛ր, թե ինչպես փոխվեց եղանակ:
Զատիկն իմ ընտանիքում. նախապատրաստական աշխատանքներ.
- Զատկական խոհանոց.համեղ բաղադրատոմսեր
- Զատկական ձևավորումներ
- Ընտանեկան ավանդույթներ. ինչպե՞ս ենք Զատիկը նշում մեր ընտանիքում:
Ստեղծված ուսումնական նյութերն ուղարկիր dianagevorgyan@mskh.am էլ․ փոստին:
Նախագծի ընթացքում ստեղծված նյութերը կհրապարակվեն դասարանական բլոգում։
Նախագծի ամփոփումն՝ այստեղ։